Korduma kippuvad küsimused
Sinu konto
Kas ma pean looma oma toodete ostmiseks konto?
Kui te meilt tellimuse esitate, saate konto luua. Registreerides saate ära kasutada kõiki e -kaubanduse poe pakutavaid funktsioone. Näete oma eelmist ostuajalugu oma tellimuste ajaloos, kiiresti ja hõlpsasti tellitav, kuna teie enda teavet ja aadresse salvestatakse ning tooteid, mida teie sooviloendisse edastate, salvestatakse teie enda teave. Registreerimine säästab aega ja on tasuta.
Kuidas kontot luua?
Konto loomine on väga lihtne. See võtab vähem kui minut!
Valige saidi paremas ülanurgas "" Uus klient ", sisestage oma isiklik teave ja loo parool.
Puudutage nuppu "" Saada "ja saate oma konto aktiveerimiseks meilisõnumi.
Nüüd saate kiiresti ja hõlpsalt sisse logida ning tellimusi esitada
Unustasite oma konto parooli? Kuidas saate selle taastada või uue parooli luua?
Parooli hõlpsaks lähtestamiseks klõpsake siin. Kui teil on probleeme, saatke meile e-kiri aadressil se2@sobuy-shop.com.
Kas ma saan oma teabega kontot muuta?
Jah, saate oma konto teavet muuta. Esmalt peate sisse logima ja kolima konto teabelehele. Saate oma sisselogimisandmeid muuta, saate ja arveldusaadresside lisada, redigeerida või kustutada ning tellimuse infolehte lisada, redigeerida või tühistada.
Kas ma saan oma konto sulgeda?
Jah, saate oma konto sulgeda. Pange siiski tähele, et kui teie konto on suletud, pole te enam eelmistele tellimustele kättesaadav ja te ei saa oma kontot tagastada. Kui soovite oma konto sulgeda, võtke meiega ühendust aadressil se2@sobuy-shop.com.
Kuidas oma tellimuse uudiskirjalt tühistada?
Infolehe tellimuse saate tühistada, logides sisse oma kontole, minnes jaotisse "Infolehed" ja klõpsates "Tühista oma tellimus". Samuti saate tellimuse tühistada, kasutades uudiskirja tühistamislingi. Kirja allosas leiate lingi "Tühista tellimuse". Seejärel saate e -posti aadressi kinnituse oma tellimuse tühistamise kohta.
Kas minu isiklik teave on ohutu?
Jah, me kohustume järgima teie isikuandmete kaitsmiseks isikuandmete seadust (PUL). Kui teil on rohkem küsimusi või muresid, võtke meiega ühendust: se2@sobuy ---hop.com.
Tellimus
Kuidas ma saan tellimuse teha?
Saate osta soovitud tooteid otse veebisaidilt. Klõpsake tootelehel nuppu "Lisa vankrisse" ja järgige tellimuse täitmiseks juhiseid. Ostukorvi vaatamiseks klõpsake iga lehe paremas ülanurgas asuvat ostukorvi ikooni.
Kas ma saan oma tellimuse muuta või tühistada pärast selle tegemist?
Jah, aga ainult siis, kui teie tellimust pole süsteemis veel töödeldud. Kui soovite oma tellimusteavet muuta, võtke meiega ühendust nii kiiresti kui võimalik aadressil se2@sobuy ---hop.com.
Kuidas kasutada sooduskoodi?
Lunastage sooduskood: kõigepealt lisage soovitud tooted ostukorvi. Enne tellimuse lõpetamist on teil võimalus sisestada tähtnumbriline sooduskood ja kinnitada oma sisendit, klõpsates nupul "Lunasta allahindluskood". (Sellest ajast alates on sooduskoodi edukalt kasutatud)
Transport
Millised transpordivõimalused on saadaval?
Tavaliselt edastab teie tellimus teie valitud aadressile kolmas osapool (näiteks UPS, DPD, DHL).
Millal tooted tarnitakse?
Laos olevad tooted tarnitakse tavaliselt 1-2 tööpäeva jooksul pärast tellimuse töötlemist.
*MÄRKUS. Iga tellimuse saatmiskuupäev on hinnang ja seda ei saa garanteerida.
Kui kaua transport võtab?
Saadame kõik pakendid oma laost Saksamaal Hamburgis. Kaupade kohaletoimetamine toimub tavaliselt järgmisel korral:
Soome
Lõunapiirkonnad: 3-5 tööpäevi
Kesk- ja põhjaosa: 5-7 tööpäeva
Pange tähele, et tooteid ei tarnita pühapäeviti ega riiklikel pühadel.
Täpne tarneaeg sõltub teie valitud transpordimeetodist ja saateaadressi asukohast.
Kuidas arvutatakse tellimislogistika tasu?
Pakume tasuta kohaletoimetamist kogu Soomes.
Kuidas ma saan oma tellimuse kohaletoimetamist jälgida?
Ostetud tooted saadetakse pärast makse saamist ühe tööpäeva jooksul. Kui pakett on korraldatud, saate järgmise -UP -lingiga e -kirja. Jälgimislingi abil saate reaalajas reaalajas realiseerida oma tellimuse kohaletoimetamise jälgimissaidi. Samuti leiate oma konto kaudu teavet oma konto kaudu. Kui te pole veel järgmist linki saanud või pole veel saanud, soovitame teil vaadata rämpsposti kausta. Pange tähele, et jälgimisega võib viivitada, kuna transpordiettevõtte salvestatud sündmused võivad registreeruda 1-2 päeva.
Kui teie tellimusel on mitu toodet, saate neid erinevatel päevadel.
Kui vajate rohkem abi, võtke meiega ühendust aadressil se2@sobuy-shop.com.
Olen saanud paketi jälgimisnumbri, kuid ma ei leia seda transpordiettevõtte veebisaidilt. Mis võiks olla põhjus?
Teie tellimuse töötlemisest ja saatmisest võib kuluda kuni 24 tundi enne teie seireteabe lisamist transpordiettevõtte süsteemi. Kui seirefunktsiooni ei aktiveerita 48 tunni jooksul pärast saadetist, võtke meiega ühendust e-posti aadressil se2@sobuy-shop.com.
Kui ma pole kodus, kuidas toimub pakendi kohaletoimetamine?
Tavaliselt sõltub see teie tellimuse jaoks valitud transpordiettevõttest.
Kõige tavalisemad lahendused on:
Transpordifirma annab paketi teie naabrile üle.
Transpordiettevõte saadab teile teabe või jätab sildi ja viib paketi lähimasse valikupunkti.
Kui esimene tarnekatse ebaõnnestub, proovivad nad teist kohaletoimetamist (tavaliselt järgmisel päeval). Kui teid ei leidu teisel või kolmandal kohaletoimetamisel, tagastatakse pakett nende lattu. Kui paketti sel perioodil ei korjata, naaseb see automaatselt meie lattu.
Kui teil on edastamise kohta küsimusi, võite meiega ühendust võtta e-posti aadressil (it2@sobuy- hop.com) ja me vastame teile ühe tööpäeva jooksul.
Mida teha, kui minu tellimislogistika on erandlik?
Kui teie tellimus lükatakse edasi või pole te paketti saanud, pöörduge oma tellimuse tarneolukorra kontrollimiseks transpordiettevõtte poole.
Täiendava abi saamiseks võite pöörduda ka us2@sobuy-shop.com.
Kui toodet ei tarnita mõistliku aja jooksul, on teil õigus oma ostu vastavalt tarbijakaitseseadusele tühistada.
Toode
Kust leida juhiseid tellitud toodete installimiseks?
Iga toode sisaldab konfiguratsioonijuhiseid. Sama elektroonilise monteerimisjuhendi saamiseks saate paketi QR -koodi skannida.
Kas pakute oma toodetele postitust?
Muidugi on kõik tooted, mida saab Sobuy's osta, seaduslikult kaitstud. Kui toode on vale, võtke ühendust meie klienditeenindusega: se2@sobuy-hop.com. Aitame hea meelega ja proovime probleemi võimalikult kiiresti lahendada.
Makse
Millised makseviisid on tellimise ajal saadaval?
Pakume järgmisi erinevaid makseviise:
Klarna 2. Visakaart 3. MasterCard 4. American Express 5. Maestro 6. Alipay 7. Kaubandusmakse 8. Apple Pay 9. Google Pay
Kõik maksetehingud on ohutud ja töödeldakse turvalise ühenduse (SSL) kaudu.
Kuidas oma tellimust laadida?
Pärast tellimuse saamist ja selle töötlemist saate kinnitusmeili 24 tunni jooksul.
Kui te ei saa kinnitussõnumit, kontrollige rämpsposti kausta.
Krediitkaardi või PayPali konto deebet:
Kui teie krediitkaart või PayPali konto on heaks kiidetud, võetakse summa kohe. Samal ajal saate tellimuse töötlemise e -posti kinnituse.
Kui teie krediitkaarti ei aktsepteerita, ei võeta makse tasu. Pange tähele, et isegi kui makse ei kiidetud heaks, võib tellimuse summa teie kaardile ajutiselt reserveerida, kuna mõned kaardifirmad hoiavad vahendeid lühikeseks ajaks reserveeritud.
Mis on Klarna maksetehing?
Klarnal on valida mitu maksevõimalust. Nende hulka kuulub otsekorraldus, makse vastuvõtmise või järelmaksuga.
Direct Debit: makse võetakse otse teie kasutatava makseviisi eest (nt deebetkaart või veebipank).
Kui valite otsearvestuse, aktiveeritakse Klarna makse pärast teie tellimuse kinnitamist. See tähendab, et enne teie tellimuse kinnitamist broneeritakse teatud summa ja see võetakse pärast tellimuse kinnitamist. Kui otsustate oma tellimuse enne selle kinnitamist tühistada, ei võeta lõivu ja broneering lammutatakse.
Osaline: saate valida järelmaksu võimaluse ja maksta tellimus kokkulepitud ajakava piires.
Kui valite makse saamisel või osamaksel, aktiveeritakse teie Klarna arve pärast tellimuse kinnitamist. Seetõttu saate makseperioodi ise valida.
Pange tähele, et saadaolevad makseviisid võivad sõltuvalt kaubandust ja korraldust erineda. Lisateavet leiate Klarna veebisaidil saadaolevatest makseviisidest ja tingimustest või kaupmehe esitatud teavet.
Kuidas arve saada?
Kui vajate allalaadimiseks arvet, saatke e-posti aadressile se2@sobuy ---hop.com ja saadame teile arve ühe tööpäeva jooksul. Tavaliselt luuakse arve registreerimisel esitatud teabe põhjal. Kui vajate lisateavet, võtke meiega ühendust.
Tagasimaksed, kaebused ja tagasimaksed
Kas ma saan oma tellimuse tühistada?
Muidugi. Sobuy tagab tasuta tagastamise poliitika ilma 30 päeva õigustamata. Võite otsustada tellitud tooted tagastada või asendada. Taastumisperiood on 30 päeva pärast toodete kättesaamist.
Tühistamise õigus määratakse kindlaks vastavalt kaugmüügi ja muudele lepingutele kui turuplatsile (2005: 59). Tagastamise sujuvuse tagamiseks tuleks toodet ja selle pakendit säilitada puutumata.
Mida peaksin tegema, kui minu tellitud toode on puudulik või vale?
Jah, meie teema on täielikult ühilduv ja toetab sektsioone igal lehel.
Kuidas ma saan toote tagastada ja kes vastutab tagastamiskulude eest?
Kui teie tellitud toode on või pole õige, võtke meiega ühendust e-posti aadressil: se2@sobuy-hop.com. Vastame teile ühe tööpäeva jooksul ja pakume teile lahendust.
Kuidas ma saan toote tagastada ja kes vastutab tagastamiskulude eest?
Kui soovite oma tellimuse tühistada ja toote tagastada, võtke meiega ühendust e-posti aadressil se2@sobuy ---hop.com. Pakume teile tasuta valikuteenust, kus DPD (Post Nord) draiver võtab teie paki teie uksest üles. Saadame teile kohtumise kinnituse lähtestamise ajast ja asukohast. Kui toode on kätte saanud, saate meiega uuesti ühendust võtta, et saaksime tagasimakse teha.
Märkus tagastamisel: ärge tagastage kaupu omal käel, kuna me ei hüvita tagasimakse kulusid ja tagasimakset ei saa viivitamata teha. Tagastatav toode peab olema puutumatu ja algses pakendis. Kui te pole kindel, et teile see toode meeldib, soovitame teil ajutiselt oma originaalpakendit hoida.
Kui üks tellimus sisaldab mitut toodet: saate tagasisaatmise korraldada ainult pärast kõigi toodete vastuvõtmist.
Ühe toote tagastamiseks järgige järgmisi samme: minge meie veebisaidile "Minu konto", leidke "Tellimused" ja leidke toote tagastamise tellimus. Pärast seda jätke sõnum meie klienditeeninduse meeskonnale. Korraldame töötlemise nii kiiresti kui võimalik.
Millal minu tellimust pärast tagasimakset või tellimuse tühistamist krediteeritakse?
Kui Sobuy saab tagastatud toote vastu ja kinnitab selle seisundit, korraldame tagastamise nii kiiresti kui võimalik. Erijuhtudel võib kuluda umbes nädal päevast, mil saadate toote meile tagasi päeval, mil see saabub meie tagasisaatmiskeskusesse.
Tagastamine tehakse samal viisil, nagu valite ostmisel. Sõltuvalt kasutatud meetodist võib rahasumma võtta erinevat aega. Tavaliselt võtab see 2-5 tööpäeva.