KÜSIMUSED JA VASTUSED
Kõige tavalisemad küsimusedEnne ostu
Kas kasutate oma saidil küpsiseid?
Jah. Küpsised sisaldavad teie arvuti kõvakettale edastatud teavet.
Need võimaldavad meie serveril teid tavalise külastajana ära tunda ja aitavad meil oma veebisaiti täiustada ning pakkuda paremat ja isiklikumat teenust. Pange tähele, et meie reklaamijad saavad kasutada ka küpsiseid, mille üle meil pole kontrolli.
Kui soovite meie küpsiseid kustutada, saate seda teha oma brauseris.
Märkus. Kui kustutate kõik küpsised, on võimalik, et kõik meie veebipoe funktsioonid ei tööta ootuspäraselt.
Kas soovite lugeda meie privaatsuse ja küpsiste poliitikat? Kliki siia.
Kas ma pean looma konto, et saaksite sinult sisseoste teha?
Kui esitate tellimuse pärast oma kontole sisselogimist, läheb protsess palju kiiremini.
Pärast konto loomist on tellimise täiendav eelis see, et saate alati kontrollida oma tellimuse olekut, lisada tooteid oma soovide loendisse ja teha tellimuse kiiremini, kuna oleme juba teie aadressi üksikasjad salvestanud.
Kuidas kontot luua?
Valige "Uus klient?" Saidi paremas ülanurgas.
Sisestage oma isikud ja looge parool.
Pärast nupu "Saada" klõpsamist saate oma konto aktiveerimiseks meili.
Nüüd saate kiiresti ja hõlpsalt sisse logida ja tellimust esitada.
Kuidas ma saan oma konto teavet muuta?
Mida saan oma kontot muuta?
Muutke oma sisselogimisandmeid
Lisage, muutke või kustutage saatmis- ja arveldusaadressid
Lisage, muutke või registreerige infoleht
Hallake oma oksjonitel oksjonitel
Kas ma saan oma konto kustutada?
Pange tähele, et kui teie konto on kustutatud, ei pääse te varasematele tellimustele juurde ja see pole enam võimalik teie kontot lähtestada.
Konto kustutamiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega (se2@sobuy-shop.com)
Kuidas tühistada meie infolehelt.
Samuti saate tellimuse tühistada, kasutades infolehe deregistreerimise linki. Kirja allosast leiate lingi "registrisse". Seejärel saate meilisõnumi, milles kinnitate, et olete täitnud infolehe tellimuse.
Makse
Milliseid makseviise me pakume?
Pakume erinevaid maksevõimalusi:
1. Klarna
2. Vaade
3. Mastercard
4. American Express
5. Maestro
6. Paypal
7. Kaupluse maksmine
8. Apple'i palk
9. Google Pay
Kõik maksed on turvalised ja käsitletud turvalise ühenduse (SSL) kaudu.
Kas olete minu makse saanud?
Millal võetakse minu krediitkaardi või PayPali konto?
Kui teie krediitkaart või PayPali konto on lubatud, võetakse summa kohe. Saate e -kirja, mis kinnitab, et teie tellimust on töödeldud.
Kui teie kaart pole volitatud, ei võeta seda summat. Pange tähele, et isegi kui teie makse pole volitatud, võib tunduda, nagu oleksime teie tellimuse summa võtnud, kuna mõned kaardi väljaandjad võivad raha lühikese aja jooksul reserveerida.
Kuidas arve saada?
Tähtis: osaleme USA rutiinides. Kõik arved genereeritakse automaatselt nagu käibemaksuga erakliendid. Kui olete ettevõtte klient, jätke meile oma ettevõtte nime ja kehtiva käibemaksu numbriga teade.
Saatmine
Tasuta saatmine
Rootsi
Taani
Soome
Leedu
Läti
Eestia
Kas minu tellimus on saadetud?
Millal saan jälgimisnumbri?
Kui kaua võtab tellimuse töötlemine aega?
Kui pakkumine ei täpsusta teist kuupäeva, võib kaupade tarnimist teha järgmiselt:
Rootsi
- Lõunapiirkond: 2-3 tööpäeva
- Keskpiirkond: 3-5 tööpäevi
- Põhjapiirkond: 5-7 tööpäeva
- 2-3 tööpäevad
- Lõunapiirkond: 3-5 tööpäevi
- Kesk- ja põhjapiirkond: 5-7 tööpäeva
- 3-5 tööpäevi
- 5-7 tööpäevi
- 5-7 tööpäevi
Mis siis, kui ma ei ole kohaletoimetamise ajal kodus?
See sõltub sellest, millist vedajat teie saadetise tarnimiseks kasutatakse.
Kõige tavalisemad lahendused on:
- Vedaja annab oma naabrile pakendi üle.
- Vedaja jätab märkuse ja edastab pakendi lähimasse valikupunkti.
- Vedaja ei tarnita paketti ja proovib seda uuesti tarnida (tavaliselt järgmisel päeval).
Tavaliselt, kui teid ei leidu teisel ega kolmandal kohaletoimetamiskatsel, annab ta paketi oma lattu. See annab teile paar päeva, et see enne meile tagasi saatmist kätte saada.
Kõigi tarneküsimuste korral võite pöörduda meie klienditugi poole (se2@sobuy-shop.com) anname teile vastused ühe tööpäeva jooksul
Millal minu pakett tuleb?
Oma kontol leiate uusimat teavet tellimuste jälgimisportaali kohta.
Kui teie tellimus sisaldab mitut toodet, saate tarneid erinevatel kuupäevadel.
Kuidas ma saan oma kohaletoimetamise üksikasju muuta?
Võtke meiega ühendust se2@sobuy-shop.com Kui soovite oma üksikasju muuta.
Minu tellimus on hilinenud
Kui kohaletoimetamine lükatakse edasi, teavitavad kullerid mõistliku aja jooksul teid kirjalikult. Kui toodet ei tarnita mõistliku aja jooksul, on teil alati õigus oma ostu kahetseda vastavalt praegustele tarbijaõiguse eeskirjadele.
Võite ühendust võtta kase2@sobuy-shop.com Täiendava abi saamiseks.
Ma pole oma paketti kätte saanud
Esiteks pöörduge kullerite poole ja veenduge, et nad on teie tellimuse saatnud. Võite ka ühendust võtta se2@sobuy-shop.com Täiendava abi saamiseks.
Kuidas ma saan oma kohaletoimetamise üksikasju muuta?
Võtke meiega ühendust se2@sobuy-shop.com Kui soovite oma üksikasju muuta.
Tagasi ja tagastamine
Kas ma saan eseme tagastada?
Jah, Sobuy kaudu ostetud kaupadel on 30 kalendripäeva, millel on väljaastumisõigus. Tühistamisperiood hakkab kehtima toote saadud päevast. Taastumisõigust reguleeritakse seaduses (2005: 59) kauglepingute ja lepingute kohta väljaspool äripinda.
Kinnitatava tagastamise tagamiseks peavad toode ja pakendid olema muutumas seisukorras.
Kuidas naasta?
Tooteid saate tagastada, kui need on täielikud, originaalse pakendi ja puutumatuna.
Tagasiperiood on 30 päeva. algab päeval, mil ese võetakse vastu.
Mitu eset järjekorras?
Tühistamise tähtaeg ei alga enne, kui kõik tooted on laekunud.
Üksuse tagastamiseks järgige neid samme:
Minge minu kontole
Minge minu tellimuste juurde
Leidke tellimus, millest toode tuleb tagastada
Jätke teade meie klienditeeninduse meeskonnale (mida rohkem teavet pakute, seda kiiremini saame teie tagastamist töödelda).
Kui palju maksab tagastamise saatmine?
Tagastamine on meie tagastamise protseduuri ja konkreetse kandja kasutamisel tasuta.
Kui otsustate oma eseme teise vedaja kaudu tagastada, ei saa me teie saatmiskulusid tagasi maksta.
Kui kiiresti makstakse minu tellimuse eest pärast tellimuse tagastamist või tühistamist?
Kas minu isiklik teave on turvaline?
Millal minu makse Klarna joonistab?
Kui otsustate maksta otse, aktiveeritakse teie makse Klarnas, kui teie tellimus on kinnitatud. See tähendab, et enne teie tellimuse kinnitamist on summa reserveeritud, kui tellimus seejärel raha kinnitatakse. Kui otsustate tellimuse tühistada enne tellimuse kinnitamist, ei arvestata raha, ainult reserveeritakse.
Kui otsustate eseme või osamaksega maksta, aktiveeritakse teie tellimus Klarnas sisalduva arve korral, kui teie tellimus on kinnitatud. Seega valite teie makse tegemisel endale.