KÜSIMUSED JA VASTUSED
De vanligaste frågornaEnne ostu
Kas kasutate oma veebisaidil küpsiseid?
Need võimaldavad meie serveril teid korduvkülastajana ära tunda ja aitavad meil oma veebisaiti täiustada ning pakkuda paremat ja isikupärasemat teenust. Pange tähele, et meie reklaamijad võivad kasutada ka küpsiseid, mille üle meil puudub kontroll.
Kui soovite meie küpsiseid kustutada, saate seda teha oma brauseris.
Märkus: Kui kustutate kõik küpsised, on võimalik, et kõik meie veebipoe funktsioonid ei tööta ootuspäraselt.
Kas soovite lugeda meie privaatsus- ja küpsistepoliitikat? Kliki siia.
Kas ma pean looma konto, et saaksin teilt ostleda?
Kui esitate tellimuse pärast oma kontole sisselogimist, läheb protsess palju kiiremini.
Pärast konto loomist tellimise lisaeelis on see, et saate alati oma tellimuse olekut kontrollida
Kuidas kontot luua?
Valige "Uus klient?" saidi paremas ülanurgas.
Sisestage oma isiklikud andmed ja looge parool.
Pärast nupu "Esita" klõpsamist saate oma konto aktiveerimiseks meili.
Nüüd saate kiiresti ja lihtsalt sisse logida ja tellimust esitada.
Kuidas saan oma konto teavet muuta?
Mida saan oma kontol muuta?
Muutke oma sisselogimisandmeid
Saate lisada, muuta või kustutada tarne- ja arveldusaadresse
Lisage, muutke uudiskirja või loobuge sellest
Hallake oma oksjoneid oksjonitel
Kas ma saan oma konto kustutada?
Pange tähele, et kui teie konto on kustutatud, ei pääse te varasematele tellimustele juurde ja kontot pole enam võimalik taastada.
Konto kustutamiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega (se2@sobuy-shop.com)
Kuidas meie uudiskirja tellimusest loobuda.
Tellimusest saab loobuda ka uudiskirjas oleva tellimuse tühistamise lingi kaudu. Kirja allservast leiad lingi "Loobu tellimusest". Seejärel saate e-kirja, mis kinnitab, et olete uudiskirjast loobunud.
Maksed
Milliseid makseviise me pakume?
Pakume erinevaid maksevõimalusi:
1. Klarna
2. Viisa
3. Mastercard
4. American Express
5. Maestro
6. Paypal
7. Shop Pay
8. Apple Pay
9. Google Pay
Kõik maksed on turvalised ja neid käsitletakse turvalise ühenduse (SSL) kaudu.
Kas sa said mu makse kätte?
Millal minu krediitkaarti või PayPali kontot debiteeritakse?
Kui teie kaarti pole autoriseeritud, siis summat ei võeta. Pange tähele, et isegi kui teie makset pole autoriseeritud, võib tunduda, et oleme teie tellimuse summa debiteerinud, kuna mõned kaardi väljaandjad võivad raha lühikeseks ajaks reserveerida.
Kuidas ma arve saan?
Kaubavedu
Tasuta saatmine
Pakume tasuta kohaletoimetamist riikidesse järgmiselt
- Eesti
- Rootsi
- Taani
- Soome
- Leedu
- Läti
Kas minu tellimus on teele saadetud?
Millal ma saan jälgimisnumbri?
Kui kaua tellimuse töötlemine aega võtab?
Saadame kõik pakid meie Hamburgi Saksamaa laost.
Kui pakkumises muud kuupäeva ei ole märgitud, saab kauba kohaletoimetamine toimuda eeldatava aja jooksul järgmiselt:
Eesti:
- 5-7 tööpäeva
Rootsi
- Lõuna piirkond: 2-3 tööpäeva
- Keskpiirkond: 3-5 tööpäeva
- Põhja piirkond: 5-7 tööpäeva
Taani
- 2-3 tööpäeva
Soome
- Lõuna piirkond: 3-5 tööpäeva
- Kesk- ja põhjapiirkond: 5-7 tööpäeva
Leedu:
- 3-5 tööpäeva
Läti:
- 5-7 tööpäeva
Pange tähele, et tooteid ei tarnita pühapäeviti ja riiklikel pühadel
Mis juhtub, kui ma ei ole kohaletoimetamise ajal kodus?
See sõltub sellest, millist vedajat teie saadetise kohaletoimetamiseks kasutatakse.
Levinumad lahendused on:
- Vedaja annab paki üle teie naabrile.
- Vedaja jätab märke ja toimetab paki lähimasse kogumispunkti.
- Vedaja ei anna pakki kohale ja proovib seda uuesti kohale toimetada (tavaliselt järgmisel päeval).
Tavaliselt, kui teid teisel või kolmandal tarnekatsel ei leita, saadab ta paki edasi oma lattu. See annab teile paar päeva aega sellele järele tulla, enne kui saadate selle meile tagasi.
Tarne puudutavate küsimuste korral võite võtta ühendust meie klienditoega (se2@sobuy-shop.com), vastame teile 1 tööpäeva jooksul
Millal mu pakk kohale jõuab?
Värskeima teabe leiate oma kontolt tellimuste jälgimise portaalist.
Kui teie tellimus sisaldab mitut toodet, võite saada tarneid erinevatel kuupäevadel.
Kuidas saan oma tarneandmeid muuta?
Kui soovite oma andmeid muuta, võtke meiega ühendust aadressil se2@sobuy-shop.com.
Minu tellimus hilineb
Kui kohaletoimetamine viibib, peavad kullerid teid sellest mõistliku aja jooksul kirjalikult teavitama. Kui toodet ei ole tarnitud mõistliku aja jooksul, on teil alati õigus vastavalt kehtivatele tarbijaõiguse reeglitele oma ost tühistada.
Täiendava abi saamiseks võite võtta ühendust aadressil se2@sobuy-shop.com.
Ma pole oma pakki kätte saanud
Võtke esmalt ühendust kulleritega ja kontrollige, kas nad on teie tellimuse teele saatnud. Täiendava abi saamiseks võite võtta ühendust aadressil se2@sobuy-shop.com.
Kuidas saan oma tarneandmeid muuta?
Kui soovite oma andmeid muuta, võtke meiega ühendust aadressil se2@sobuy-shop.com.
Tagastamine ja tagasimaksed
Kas ma saan kauba tagastada?
Tagastamise heakskiitmiseks peavad toode ja pakend olema muutmata seisukorras.
Kuidas tagasi pöörduda?
Tagastamisperiood on 30 päeva. algab kauba kättesaamise päevast.
Mitu kaupa ühes tellimuses?
Taganemisperiood ei alga enne, kui kõik tooted on kätte saadud.
Kauba tagastamiseks toimige järgmiselt.
Avage Minu konto
Minge jaotisse Minu tellimused
Leia tellimus, millest toode tagastatakse
Jätke sõnum meie klienditeeninduse meeskonnale (mida rohkem teavet annate, seda kiiremini saame teie tagastamist töödelda).
Mis maksab tagastamise saatmine?
Tagastamine on TASUTA, kui kasutate meie tagastusprotseduuri ja meie konkreetset vedajat.
Kui otsustate kauba tagastada mõne teise operaatori kaudu, ei saa me teie saatmiskulusid tagastada.
Kui kiiresti pärast tellimuse tagastamist või tühistamist minu tellimuse eest tasutud raha tagastatakse?
Kas minu isikuandmed on turvalised?
Millal mu makse maha arvatakse?
Kui valite otsemakse, aktiveeritakse teie makse Klarnas pärast tellimuse kinnitamist. See tähendab, et enne teie tellimuse kinnitamist broneeritakse summa, mille kinnitamisel arvestatakse raha maha. Kui otsustate tellimuse tühistada enne tellimuse kinnitamist, siis raha maha ei võeta, vaid broneeritakse.
Kui valite tasumise kauba kättesaamisel või järelmaksuga, aktiveeritakse teie arve Klarnas pärast teie tellimuse kinnitamist. Seega valite teie makse tegemise aja.