KÜSIMUSED JA VASTUSED

De vanligaste frågorna

Enne ostu

Kas kasutate oma veebisaidil küpsiseid?

Jah. Küpsised sisaldavad teavet, mis edastatakse teie arvuti kõvakettale.
Need võimaldavad meie serveril teid korduvkülastajana ära tunda ja aitavad meil oma veebisaiti täiustada ning pakkuda paremat ja isikupärasemat teenust. Pange tähele, et meie reklaamijad võivad kasutada ka küpsiseid, mille üle meil puudub kontroll.
Kui soovite meie küpsiseid kustutada, saate seda teha oma brauseris.
Märkus: Kui kustutate kõik küpsised, on võimalik, et kõik meie veebipoe funktsioonid ei tööta ootuspäraselt.
Kas soovite lugeda meie privaatsus- ja küpsistepoliitikat? Kliki siia.

Kas ma pean looma konto, et saaksin teilt ostleda?

Konto loomine on valikuline, esitades meie kaudu tellimuse. Saate luua konto otse või luua selle tellimuse esitamisel.
Kui esitate tellimuse pärast oma kontole sisselogimist, läheb protsess palju kiiremini.
Pärast konto loomist tellimise lisaeelis on see, et saate alati oma tellimuse olekut kontrollida

Kuidas kontot luua?

Konto loomine on väga lihtne. See võtab vähem kui minuti!
Valige "Uus klient?" saidi paremas ülanurgas.
Sisestage oma isiklikud andmed ja looge parool.
Pärast nupu "Esita" klõpsamist saate oma konto aktiveerimiseks meili.
Nüüd saate kiiresti ja lihtsalt sisse logida ja tellimust esitada.

Kuidas saan oma konto teavet muuta?

Konto andmete muutmiseks peate sisse logima ja minema oma konto teabe juurde.
Mida saan oma kontol muuta?
Muutke oma sisselogimisandmeid
Saate lisada, muuta või kustutada tarne- ja arveldusaadresse
Lisage, muutke uudiskirja või loobuge sellest
Hallake oma oksjoneid oksjonitel

Kas ma saan oma konto kustutada?

Jah, saate oma konto kustutada.
Pange tähele, et kui teie konto on kustutatud, ei pääse te varasematele tellimustele juurde ja kontot pole enam võimalik taastada.
Konto kustutamiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega (se2@sobuy-shop.com)

Kuidas meie uudiskirja tellimusest loobuda.

Saate meie uudiskirja tellimusest loobuda oma konto kaudu, minnes "Uudiskiri" ja klõpsates nuppu "Tühista tellimus".
Tellimusest saab loobuda ka uudiskirjas oleva tellimuse tühistamise lingi kaudu. Kirja allservast leiad lingi "Loobu tellimusest". Seejärel saate e-kirja, mis kinnitab, et olete uudiskirjast loobunud.

Maksed

Milliseid makseviise me pakume?

Pakume erinevaid maksevõimalusi:

1. Klarna
2. Viisa
3. Mastercard
4. American Express
5. Maestro
6. Paypal
7. Shop Pay
8. Apple Pay
9. Google Pay

Kõik maksed on turvalised ja neid käsitletakse turvalise ühenduse (SSL) kaudu.

Kas sa said mu makse kätte?

Kui teie makse on laekunud ja töödeldud, saate 24 tunni jooksul kinnitusmeili. Kas te ei saanud kinnitust? Kontrollige, kas e-kiri on rämpsposti kaustas.

Millal minu krediitkaarti või PayPali kontot debiteeritakse?

Kui teie krediitkaart või PayPali konto on autoriseeritud, debiteeritakse summa kohe. Saate e-kirja, mis kinnitab, et teie tellimus on töödeldud.
Kui teie kaarti pole autoriseeritud, siis summat ei võeta. Pange tähele, et isegi kui teie makset pole autoriseeritud, võib tunduda, et oleme teie tellimuse summa debiteerinud, kuna mõned kaardi väljaandjad võivad raha lühikeseks ajaks reserveerida.

Kuidas ma arve saan?

Saate meiega ühendust võtta aadressil se2@sobuy-shop.com, saadame teile arve 1 tööpäeva jooksul

Kaubavedu

Tasuta saatmine

Pakume tasuta kohaletoimetamist riikidesse järgmiselt

  • Eesti
  • Rootsi
  • Taani
  • Soome
  • Leedu
  • Läti


Kas minu tellimus on teele saadetud?

Teie ost saadetakse teele 1 tööpäeva jooksul peale makse laekumist. Saate e-kirja koos jälgimislingiga kohe, kui kaup on tarnimiseks valmis. Jälgiteave on teie kontol.

Millal ma saan jälgimisnumbri?

Saate automaatselt genereeritud meili koos jälgimislingiga kohe, kui alustame teie tellimuse töötlemist. Jälgimislink võimaldab teil kaubasaadetiste jälgimise portaalis jälgida oma tellimuse olekut reaalajas. Samuti leiate oma kontolt teavet saadetise kohta. Kui te pole veel saanud või olete saanud jälgimislinki, kontrollige oma rämpsposti kausta.

Kui kaua tellimuse töötlemine aega võtab?

Saadame kõik pakid meie Hamburgi Saksamaa laost.
Kui pakkumises muud kuupäeva ei ole märgitud, saab kauba kohaletoimetamine toimuda eeldatava aja jooksul järgmiselt:
Eesti:

  • 5-7 tööpäeva

Rootsi

  • Lõuna piirkond: 2-3 tööpäeva
  • Keskpiirkond: 3-5 tööpäeva
  • Põhja piirkond: 5-7 tööpäeva

Taani

  • 2-3 tööpäeva

Soome

  • Lõuna piirkond: 3-5 tööpäeva
  • Kesk- ja põhjapiirkond: 5-7 tööpäeva

Leedu:

  • 3-5 tööpäeva

Läti:

  • 5-7 tööpäeva

Pange tähele, et tooteid ei tarnita pühapäeviti ja riiklikel pühadel

Mis juhtub, kui ma ei ole kohaletoimetamise ajal kodus?

See sõltub sellest, millist vedajat teie saadetise kohaletoimetamiseks kasutatakse.

Levinumad lahendused on:

  1. Vedaja annab paki üle teie naabrile.
  2. Vedaja jätab märke ja toimetab paki lähimasse kogumispunkti.
  3. Vedaja ei anna pakki kohale ja proovib seda uuesti kohale toimetada (tavaliselt järgmisel päeval).

Tavaliselt, kui teid teisel või kolmandal tarnekatsel ei leita, saadab ta paki edasi oma lattu. See annab teile paar päeva aega sellele järele tulla, enne kui saadate selle meile tagasi.
Tarne puudutavate küsimuste korral võite võtta ühendust meie klienditoega (se2@sobuy-shop.com), vastame teile 1 tööpäeva jooksul

Millal mu pakk kohale jõuab?

Värskeima teabe leiate oma kontolt tellimuste jälgimise portaalist.
Kui teie tellimus sisaldab mitut toodet, võite saada tarneid erinevatel kuupäevadel.

Kuidas saan oma tarneandmeid muuta?

Kui soovite oma andmeid muuta, võtke meiega ühendust aadressil se2@sobuy-shop.com.

Minu tellimus hilineb

Kui kohaletoimetamine viibib, peavad kullerid teid sellest mõistliku aja jooksul kirjalikult teavitama. Kui toodet ei ole tarnitud mõistliku aja jooksul, on teil alati õigus vastavalt kehtivatele tarbijaõiguse reeglitele oma ost tühistada.

Täiendava abi saamiseks võite võtta ühendust aadressil se2@sobuy-shop.com.

Ma pole oma pakki kätte saanud

Võtke esmalt ühendust kulleritega ja kontrollige, kas nad on teie tellimuse teele saatnud. Täiendava abi saamiseks võite võtta ühendust aadressil se2@sobuy-shop.com.

Kuidas saan oma tarneandmeid muuta?

Kui soovite oma andmeid muuta, võtke meiega ühendust aadressil se2@sobuy-shop.com.

Tagastamine ja tagasimaksed

Kas ma saan kauba tagastada?

Jah, SoBuy kaudu ostetud kaupadel on 30 kalendripäevane taganemisõigus. Taganemisperiood hakkab kehtima päevast, mil olete toote kätte saanud. Taganemisõigust reguleerib seadus (2005: 59) kauglepingute ja väljaspool äriruume sõlmitavate lepingute kohta.

Tagastamise heakskiitmiseks peavad toode ja pakend olema muutmata seisukorras.

Kuidas tagasi pöörduda?

Tooted saate tagastada, kui need on komplektsed ja originaalpakendis ning terved.
Tagastamisperiood on 30 päeva. algab kauba kättesaamise päevast.
Mitu kaupa ühes tellimuses?
Taganemisperiood ei alga enne, kui kõik tooted on kätte saadud.

Kauba tagastamiseks toimige järgmiselt.
Avage Minu konto
Minge jaotisse Minu tellimused
Leia tellimus, millest toode tagastatakse
Jätke sõnum meie klienditeeninduse meeskonnale (mida rohkem teavet annate, seda kiiremini saame teie tagastamist töödelda).

Mis maksab tagastamise saatmine?

Tagastamine on TASUTA, kui kasutate meie tagastusprotseduuri ja meie konkreetset vedajat.
Kui otsustate kauba tagastada mõne teise operaatori kaudu, ei saa me teie saatmiskulusid tagastada.

Kui kiiresti pärast tellimuse tagastamist või tühistamist minu tellimuse eest tasutud raha tagastatakse?

See võtab 2 kuni 5 tööpäeva. Oleneb, millise makseviisi olete valinud.

Kas minu isikuandmed on turvalised?

Jah, oleme pühendunud isikuandmete seaduse (PUL) järgimisele, mille eesmärk on kaitsta teie privaatsust.

Millal mu makse maha arvatakse?

Kui valite otsemakse, aktiveeritakse teie makse Klarnas pärast tellimuse kinnitamist. See tähendab, et enne teie tellimuse kinnitamist broneeritakse summa, mille kinnitamisel arvestatakse raha maha. Kui otsustate tellimuse tühistada enne tellimuse kinnitamist, siis raha maha ei võeta, vaid broneeritakse.
Kui valite tasumise kauba kättesaamisel või järelmaksuga, aktiveeritakse teie arve Klarnas pärast teie tellimuse kinnitamist. Seega valite teie makse tegemise aja.

Ostukorv. (0)

Ostukorvis ei ole tooteid